Prenses_annesi22 ben Möller kullanıyorum, oğlum genelde sorunsuz içiyor ama bir dönem genel bir iştahsızlığı vardı ve balık yagini da tükürüyordu. Ben o zaman doktoruna sorarak sevdiği bir meyve ile karıştırarak veriyordum muz ya da hurma ile, karıştırmak sorun olmaz demişti doktorumuz, ılıdıktan sonra çorbasına sulu yemeğine bile ekleyebilirsin demişti. belki siz de sevdiği bir şeye ekleyerek verebilirsiniz.