22 aylık kızımın 1 yastan sonra yüzünde egzama çıktı. 7 aydır falan da vücudunun diğer yerlerinde çıkıyor. Yüzü bazen çok kötü oluyo Kortizonlu krem kullanmadan da geçmiyor. K.marasta oturuyorum özel devlet bir çok doktora götürdük söylediğim halde alerji testi istemediler gerek yok denildi egzama denildi. Alerji testi nasil oluyor kızım doktora gittiğimizde asla durmaz gidelim gidelim diye ağlar. O yüzden biz de götürmedik randevu aldık ama geri iptal ettik. Bu durumda olup bebeğinde alerji olan anneler var mi?