aybeny Bizde de aynı durum vardı, avent’in 0-6 aylık olanını 8.aya kadar kullandık. Büyük olanı sürekli tükürdü ama iki gün önce mucizevi bir şekilde 6-18 aylık olanı kabul etmeye başladı, artık onu kullanıyoruz. Ben uykudayken küçük olanı ağzından çıkarıp büyük olan emziği verdim. Belki alışmasına katkı sağlamıştır. Ama klasik cümle vardır, kuzum inan hiç beklemediğin anda oluyor 😅 Ben de emzik devri buraya kadarmış demek üzereyken alıştı