birbebibirkedi Sezeryan oldum 2 ay sonra regl oldum ama çok fazla kanamam oldu normalde 4 5 günde biterdi şuan 1 haftayı geçti bitmiyor ilk regl böyle mi oluyor normal mi
yesilev birbebibirkedi evet normal düzene girmesi zaman alır bende iki hafta da bir oluyorum doğum yapalı 3 ay oldu 😊
momhill birbebibirkedi herkeste farklı gerçekten ben de sezaryen oldum 5 ay sonra regl oldum kanamalarım eskiye göre daha fazla. Ama öyle 2 haftada bir olmuyorum aksine 1,5-2 ayı buluyor tekrar regl olmam.
sinemslv Bende 3. Aya yaklaşırken olmaya başladım ve çok fazla oluyor. Birde bebeğim aşırı huysuz ve gazlı sizde yaşıyor musunuz bu durumu