elffsy geçmiyor yani doğruları söylemek gerekirse geçmiyor ama alışıyorsun bebeğinin Huyuna suyuna bakımına uykusuzluğa Vücudun bir yerden sonra artık alışıyor. Bir de şöyle bir gerçek var Her insan lohusalıgi 40 gün geçirip atlatmıyor bazılarının aylar sürüyor. Muhtemelen sizin de hala geçemedi Bir de destek olup bir anda desteksiz kalınca boşluğa düşmüş hissine kapılıyorsunuz çok iyi anlıyorum. Biraz zor geçecek destekli bir şekilde bu süreyi atlattığınız için vücudunuz beyniniz ruhunuz bu sürece alışana kadar biraz zor geçer ama bu süreç geçtikten sonra yani alıştıktan sonra emin olun daha pratik daha hızlı Daha çözüm odaklı daha tahammüllü olacaksınız. Sağlıkla büyüsün. 🥰
Kızım 3 yaşına girecek yeri geliyor ben bile boşlukta hissediyorum küçüklüğü ayrı şimdi ki hali ayrı zordu. En başından beri tektim bir eşim vardı öyle ki halisünasyon görüyordum öyle bir ruh haline sahiptim. Zamanla alıştı vücudum zamanla aştim birşeyleri kolay olmadi ama şimdi geriye baktığımda ne kadar güçlü olduğumu anlıyorum. Emin olun sizde öyle olacaksınız. Geçmiş gözünüzün önüne gelecek o zorluklar film şeridi gibi geçecek ve diyeceksiniz ne kadar güçlü bir anneymisim.