Rabiiul Kızlar ara öğün olarak neler veriyorsunuz ? Benim kızçe seçici mandalina ve kraker yiyor başka bir şey yemek istemiyor
Rabiiul 10findiksever anladım canım benim kızda 18 aylık ceviz ve fıstık seviyor ama sürekli veremiyorum daha erken boğazına kaçar 🥲
mavisevgim Rabiiul blendera ceviz fıstık fındık çiğ badem kaju atın bızlatın sonra bir yemek kaşığı tahin ve bal isterseniz kuru üzüm de olur bızlatın kavanoza koyup buzdolabına koyun hergün 1 tatlı kaşığı verinnn misssss gibi kilo da aldırıyor
rachelgreen_ Meyve kuru meyve humm organik bisküvisinden yer bazen. Evde kek yaparsam ondan yer. Hurma çok seviyor. Kefir içiririm bazen de.
Rabiiul rachelgreen_ kek sevemedi 😁 bisküvi hiç denemedim oyalıyor mu ? Cici bebe gibi mi kraker gibi mi ?
Rabiiul Pamukhanim_ kabak çekirdeği hiç denememiştim 🙈 kuru meyve olarak ne veriyorsun nerden alıyorsun
tgcyi Rabiiul elma, muz, kuru meyve, bazen kek yapiyorum ondan veriyorum bazen bebek keki yapiyorum, gerberin yildizli gofreti var ondan veriyorum bunlari yiyor genelde. Kuruyemis ben onune koymuyorum 4 yasina kadar butun halde verme dedi doktorumuz
Rabiiul tgcyi elma çok az yer muz iki ısırıp bırakır zorlanıyorum o yüzden kraker , üzüm yemekten sıkılıyor farkındayım ama diğerlerini de yemiyor önüne fazla seçenek koyunca da yere döküp üstüne çıkıyor 🙈 gofrete bakayım e bebekte mi satılıyor ?
emirefemom Rabiiul Kaju ve fındık çok severdi fakat sıkıldı onlardan Şu anki favorisi ceviz ve bu filedeki meyve barları Bir de tam bir ananas aşığııı 😂
UrbanMom Rabiiul çilekle Yaban mersinine bayilir. Yanına bır bardakta kefir veriyorum. Mandalina koyunca onu pek yemiyor ama cilekle yaban mersinine asla hayır demez 😂
Rabiiul UrbanMom çilek deneyeceğim aklımda o var yabanmersinine şeker dedim öyle kaldı verince yemiyordu bak bu şeker mmm çok güzelmiş dedim öyle alıştı hahaha kefiri bende günde 1 kez veriyorum hepsini bitirmediği için 2 günde bir şişe anca bitiyor 1 çay bardağı kadar veriyorum
rachelgreen_ Rabiiul kraker gibi değil cici bebe tarzında. İçeriği temiz deneyebilirsiniz benim bebişim çok seviyor.
Pamukhanim_ Rabiiul kendimiz yazın şeftali,elma,kuru erik kuruttuk ve ayriyeten pols markasının karışık fruit mıx yazan onu seviyor. Kanak çekirdeği ni atom için almıştım öyle yemeyince tek verdim sevdi.
tgcyi Rabiiul ebebekte de var, ben bazen getirdende siparis veriyorum. Birde hunnap’in bebe biskuvisi var ondan da aliyorum onuda severek yiyor. Ne kadarlik suan bebeginiz kucuk kucuk dilimleyip catal koyun onune oglum bazen yemedigi meyveleri sirf catalla yiyecek diye yiyo😁