rstasaf
Üstte görünsün
uraskaanlfc
Aynı sehi bnde yaşıyorum bebeğim 11 aylık ve 1 buçuk aydır kanamam oluyor pihtili bir sekilde kan sonucum temiz ultrason da bişey yok çok şükür doktor rahim kendini tam tutamıyor toparlanamiyor dedi o yüzden kanama uzun sürüyor dedi bir ilaç verdi 10 gün kullan geçmezse gel o kanın hepsini çekelim temizleyelim dedi korkuyorum bnde yarın başlayacağım ilacs 🙄🙄Rabbim şifa versin olması ayrı olmaması ayrı dert