geçen ay 27sinde oldum bitti 5inde tekrar tek günlük bi kanamam oldu ilk defa öyle bir şey yaşamıştım post açıp sordum hatta sonrasında test yaptım korkumdan iki tane negatif çıktı şimdi 27sini baz alırsam 3 gün gecikmiş oluyor hangisini baz alcam gecikince psikolojim bozuluyor ya hamile kalma korkusundan