NuranZB Akademisyenanne her ay en az 500 gr alması gerek diyorlar ama benim bebeğime bakan çok küçük bu diyor
FatmaSare Hy98 haklısınız şu 6 ay en azından sadece emsin diyorum ama kilo alımı çok az yenidoğan bebek gibi hasta mı diye tedirgin oluyorum hep
Hy98 FatmaSare iki hafta öncesine kadar 2 saate bir 90cc iciyordu, 2 haftadir 3 saate bir 120cc iciyor
MihraKus Canım gayette normal yani bence benim kızım 35+2 2540 doğdu şuan 5500 bin şükür doğduktan sonra kilo kaybı hiç yaşamadık ama biz yani aylık almış işte gereken kiloyu yani takılmayalım bence bu kadar kiloya sağlıklı olsun yeter maşallah 🧿
Dilaranne Hy98 sağıp ver ben doktora gittim aynı sizin gibiyiz tutmamak için öyle çok ağlıyor ki gözleri ıslanıyor doktor ağlamaktan fıtık da olsa ver dedi 🙄 zorluyorum şimdilik Zeki olması için ver dedi
Meyra1 NuranZB burnu tıkanıyorsa serum fizyoloji ile temizle ates bile yapabiliyor çünkü daha çok küçükler
Teachermom NuranZB Doktora goturun hemen daha cok kucuk ek gidaya gecmis olsa evde birseyler verirdiniz gecebilirdi.Benim de 3 ay 10 gunlik grip oldu antibiyotik ve oksuruk surubu kullaniyoruz.Zaman kaybetmeden goturun bronsite cevirmesin
AybeK Benim kızım da 2 ay 5 günlük. Kilosu 4800 bugün tartıldık ve aşı vuruldu. Ne zormuş 2.ay aşısı yavrum gözünden yaş aktığını ilk kez gördüm. İnş ateş yapmaz