"Selam anneler,
2.5 yaşında bir oğlum ve 1.5 yaşında bir kızım var. Bu zamana kadar günde 4 saatten fazla, bazen daha da uzun süre telefon verdik ellerine. Şu an yaşadığımız durum şu:
Oğlum telefondaki şarkıları ezberlemiş ama ben bir soru sorduğumda bana cevap vermiyor, soruyu aynen bana tekrar ediyor. Nesnelerin ismini bilmiyor ve komutlarımı çok az alıyor. 1.5 yaşındaki kızımın ise henüz hiç kelimesi yok.
Çok şükür ikisinin de göz teması var, adlarına dönüyorlar ve beraber oyun oynayabiliyoruz. Bu yüzden durumun ‘uyaran eksikliği’ olduğunu fark ettik.
Bugün itibariyle telefonu tamamen hayatımızdan çıkardık. İkisini de oyun evine kaydettirdim, yarın başlıyorlar. Evde de sürekli oyunla destekleyeceğim.
Daha önce bu durumu yaşayıp ekranı kesince çocuklarında ilerleme gören var mı? Ne kadar sürede sonuç aldınız? Tavsiyelerinizi bekliyorum."