Zeyneb_rima Arkadaşlar bebeğimin poposu çatlamış yani baya baya kötü olmuş kabızlık durumu vardı :( kanadıda biraz acaba çatlak için ne kullandınız eşim çalışıyor hastaneye pazartesi gidebilcez ama kantoran yağı vs geçiriyor diyolar yada başına gelen var mı ??
dfnemrve Zeyneb_rima benim bebegimin dogustan catlak hic kabizlik durumuda olmadi doktor yapma krem verdi eczane ozel yapti ama gecmedi
Deletedmom113 Zeyneb_rima anestol krem hemen ağrıyı kesiyor bide yara kremi var ismini şimdi unuttum.o çok iyi cnm
Adelya-NEVA28 Zeyneb_rima ismini unuttum benm proflmde birine yazmstm oradaki kremi al kullan cnm o hep olr bizdede olyo
Deletedmom113 Zeyneb_rima dur bakayim şimdi evde onu kullan hemen gecer cnm bu anestol ve bacoderm %2pomad yazıyor bunun 2 çeşidi var çünkü hatta sen sana raesim atayim dur cnm
Deletedmom113 Zeyneb_rima https://imgyukle.com/i/Jk4I5N bu cnm kizim sürekli kabız ve çatlak.oluyir bu ilaç resmen 2 günde ilestiriyor çok çok.memnunum ve bir-çok dr bunu önerdi sende kullan diğerinide atmama gerek varmı oda anestol
Zeyneb_rima Deletedmom113 kaydettim canım şimdi bunu bakayım eşim sorsun arkadaşına bunun yanında anesto verdi dimr
KATRE_ Zeyneb_rima Pazartesi doktora gittik canim benim oglumdada makat catlagi var fito krem ve anestol krem verdi ikiside sabah aksam bide kabiz olmamasi icin gaviscon surup verdi.
Zeyneb_rima Deletedmom113 tamam teşekkür ederim canım alayımda kullanayım kötü olmuş çok bide her yaptıgında kakasını yine kanıyor anlamadım
biroglananasii Zeyneb_rima geçen benim oğlumda da oldu çatlak, cok karşılaştığım bi durum değil arada sırada pişik olur, bende bu sefer her bez degismemde bol bol arko krem sürdüm. Silmedim yıkadım baya bol sürdüm ama kremi, iki gune kalmafi geçti.