helloandmom Günaydın canımlar cicimler ❤️❤️ haftaya cumartesi günü kızım 1 yaş doğum günü var 🥳🎉🎈hangi pasta olsun karar veremedim sizce ? 🪄✨ 💘💘 Bide böyle fotoğraflı cupcake düşünüyorum resimleri nasıl yapabilirim 🌸
metemom_ helloandmom hepsi güzelde gerçekten aynısını yapabilen pastacı bulabiliyor musunuz ben basit bir ayı istemiştim onu bile yapamayız teferruatlı demişlerdi 😂😂
symstf helloandmom eğer kızım böyle sakin ve duygusal bir kızsa tavşanlı fiyonklu, eğer hayal gücü yüksek bir çocuksa ayıcıklı kelebekli olanı, eğer kıpır kıpır hareketli bir çocuksa da gökkuşağı pastayı seçerdim. Cupcakeliler nedense çirkin geldi bana.
helloandmom metemom_ buldum canım özel bir imalathanede yapaılacak çalışan arkadaşlarım var hepsi görselle birebir aynı oluyor 😊
helloandmom symstf sakin bir çocuk değil yürümeyi keşfetmeyi çok seviyor ama Elbisesi bu olacak çok mu karışık olur 🤔
symstf helloandmom elbise çok güzel ama sanki doğum günü için biraz basit kalmış gibi ya daha doğrusu renkleri biraz cansız kalmış ve evet gökkuşaklı pasta güzel olur :)
1sen1ben1debebekk helloandmom elbise çok basit duruyor kuşum imkanın varsa diktirebilirsen kabarık,fiyonklu beyaz yada pembe bir elbise çok güzel olur tavşanlı pastaya🥰
symstf helloandmom yanlış anladınız :) elbise güzel ama renkler biraz cansız kalmış yoksa tütüler artık basitleşti :) ya da fotoğraftan dolayı renkleri cansız görünüyor anlayamadım.
helloandmom symstf biraz evet ama hiç bulamadım kış sezonu olduğu için hep bu tarz renkler varmış bide özel gün elbiseleri çok kısıtlıydı bede bunu alayım daha sonra farklı bir şekilde daha kombinelerim diye düşündüm 💓
symstf helloandmom mutlu huzurlu günlerde giysin inşallah 🧡 mantıklı hareket etmişsiniz bence eminim çok yakışır ilk doğum günü olabilir ama daha bir sürü doğum günü olacak ileri de o zaman inşallah gönlünüze göre bulursunuz. Güzel yaşları olsun prensesin 🩵