duyguuygar benim de ilk gebeliğim de kürtaj oldum 6 haftalikken ilk olduğu için bir şey bilmediğim için günüm geçti anlamadım iki hafta sonra karnım çok çok fazla şiddetli ağrıdı bnde ağrı kesici içtim adet ağrısı sandım ve o ilaçla bir et parçası düştü orda anladım bebek mi diye gittiğimde kürtaja alındım bir parça kalmıştı o şekilde kürtaj sonrası 3 ay sonra hamileydim şuan 2.bebegimi dogurdum çok şükür