adastra kedili1anne Bütün rujlarımı mac alıyorum hem kurutmuyor hem kalıcı hem de renk seçeneği fazla
kalbimegedekaldii kedili1anne maybelline de süper stay rujlar var hem çok beğenerek kullanıyorum hem de oldukça kalıcı, düşünebilirsiniz
pozitifzey kedili1anne mac övülenlerden gerçekten bende arastırıyorumda kiko uygun yollu iyi diyorlar Guerlain manyak bişi ama tuzlu
kedili1anne pozitifzey İlk defa paraya kıyacağım bende vallahi Saçma sapan malzemeler kendini göstermiyor
pozitifzey kedili1anne kesinlikle öyle 1 tane olsun adam gibi olsun ama ortalama mac öneririm bence ne çok ucuz ne çok pahalı orta seviye ama kalıcılıgı çok övülüyor bende oradan bakıcam
Nrkzy pozitifzey mac güzeldir renk seçeneği çok tek katta rengini veriyor indirimde yakalarsanız uyguna alırsınız