Deletedmom_789 kızım dokuz aylıktı tüm karadenizi gezdik 5 bin km yol yaptık. Çokta güzel tatil oldu yıllar geçti aklımdan çıkmadı 🫠. Yemeklerini ilk üç gün için konserve şeklinde yanıma aldım sonraki üç gün hazır kavanoz mama yedi hünnap in bisküvisinden falan ediyordum kahvaltı için oturduğumuz mekandan haşlanmış yumurta alıyordum sarısını ezip veriyordum üç gün de idare edilir yani. Bence kendinizi en iyi nerde hissedecekseniz oraya gidin sizin de sifirlanmaya ihtiyaciniz var🥹