eceneslina Bugün kan verilcek çok stresliyim, ben tırnaklarını bile zor kesiyorum asla izin vermiyor kanı nasıl alıyorlar? Doktor bir sürü değere baktırcak kaç tüp alırlar aldıran var mı nasıldı
kimbumadam eceneslina Aslında çok acılı değil iğneyi hissediyolar ama korktukları ve tutuğumuz için ağlıyolar.. tavsiyem mutlaka tok olsun Dayanamicaksanız siz girmeyin
myangelson eceneslina damarları biraz zor bulunabiliyor ben eşimle gittim kendim asla baş edemezdim 🥲 çünkü çok hareketli ve güçlü oğlum , eşim tuttu sıkıca elinden aldılar öyle bizim buyuk tuplerden alınmıyor küçük bir tüp var damla damla akitiyorlar içine çok değil yani.
minnakpopus eceneslina bazen her detayı bilmek biz anneler için çokda iyi olmuyor her bebeğimn durumu farklı akışına bırakın 🌸 endişenizi anlıyorım ama anlık bir durum sağlığı için önemli
melisahera eceneslina anladım canım hızlıca geçer inşallah mama kullanıyor mu biz de baktırdık ama B12 değerimiz yüksek çıktı
ded_11 eceneslina ben aldırdım pazartesi elini ayağını tuttuk iğneyi batırinca ağladı sonra sakinleşti konuştuk falan
fairytale07 Doktorumuz 9. Ayda gerek görmemişti bize. 1 yaşında bakacak kan değerlerine şu an 11 aylığız onun stresi sardı beni. Nasıl tutcaz çok yanı yanar mı diye 🥲 aşılar da da çok stres oluyorum mideme ağrı giriyor gün yaklaştıkça ya
eceneslina fairytale07 ah annelik 🫣 istemsizce canı yanıcak diye kahroluyoruz 😥 aşıyı bi şekilde aştım saniyelik bişeyde işte bu kan alma 🤯
fairytale07 eceneslina ne yaptınız verdiniz mi kan ? bende cesaret toplamaya çalışıyorum nasıl tuttunuz kolunu oynattı mı canı yandı mı çok ?
eceneslina fairytale07 verdirdik, çok şükür bitti gitti 😮💨 biz akşam sakinlikte gitmek istedik ben giremedim eşim girdi gayet tutmuşlar ve hızlıca bulmuşlar umarım sizinde kolaylıkla geçer 🙏🏼