Benim adetim doğumdan sonra çok düzensiz hep geç geliyor ama ilk defa bu kadar gecikti arada sancım oluyor sonra kesiliyor geçen haftalarda da kanamam oldu sonra kesildi. Emziriyorum bu arada. Ondan olabilir mi? Hamilelik istemiyorum şuan geçen gün test yaptm negatif. Yanında çok çok hafif silik çizgi o da buharlasmadan oldu galiba. Yaşayan varsa lütfen yazsn.