nilsu1973 ben telefonumu Atina’dan aldım. O sıralarda kayıt ücreti 2-3 bin civarıydı yanlış hatırlamıyorsam ve tüm işlemleri dönünce e devletten hallettik, pasaporta kaydettik. Kullandığınız numarayı kaydediyorsunuz sonrasında sıkıntı olmadan telefonu kullanabiliyorsunuz. 3 seneyi geçti hiç bir sorun yaşamadım. Yurtdışına giriş çıkış yapmanızada gerek yok. Farklı bir hat takarsanız çalışmıyor sadece, hangi numaraya kayıtlıysa o numarada aktif çalışması gerek.