Kızlar ya 4.ayda gaz sorunumuz bitmişti 2 gecedir çok kötüyüz ilk gece acile gittik soluksuz ağladı uyuyamadı çocuk lağman yaptılar röntgen istedi çok gaz var dedi doktor. Probiyotik başladım ama dün gecede çok ağladı uykuya dalamadı çok kötüydü. Gün içinde gayet iyi keyfi yerinde akşam uyumaya geldimi böyle oluyor ne yapmak lazım ya