Semaen günaydın, oğlum sürekli hasta oluyordu orta kulak iltihabı kulakta sıvı birikimi, en son işitme kaybı başlamıştı sürekli antibiyotik kullanımı çok yorulmuştuk sebebi geniz etiymiş doktorlar ameliyattan başka bişey demediler ama ben istemedim araştırdım udi hindi yağına denk geldim kullandıktan sonra çok şükür bir daha hasta olmadı, tabi bunun yanında paketli gıdalar özellikle çikolata ve süt ürünleri de tüketmemek gerekiyor