cihanm 7-8 aylıkken baba dedi Gagaga diyor bababa diyor birkaç defa aba dedi Şimdi 11 aylık olacak daha bişey yok
haticenur357 bir yaşında annem baba demiyor anca TV kapalı olunca aç diyor çok şey söylüyor am anlmsiz anmliyom bagryo abisine bazen abi diyor çoğunu da anmiyorum
isimyok428_ haticenur357 aynen benmde kızım 1 yaşında aç diyo tv kapalı olunca başkada anlamlı kelmesi yok gibi😂
gg3848 melllyyy kızım 8,5 aylıkta babalar Günü’nde baba demişti sonra da dede anne demeye devam etti🥰
Pamukhanim_ irem10 hayır balkona hergün gelen bir kedi var onu göre göre bak kedi derdim bir gün kedi dedi şuan 16 aylık demiyor artık 😅
hamzaefem1726 melllyyy 5 aylıkken ilk Anne dedi o anı hiç unutmam 💙 Sonrası geldi zaten mama bu bu su baba aba abla vs
gamomuu Babıldamalar kelime olarak sayılır mı bilmiyorum ama 7 aylık civarındayken baba dede demeye başladı gel, gitti, hadi diyor 12 ayımıza çok az kaldı. Benim kızım neden anne demiyor ya :)