Kızlar günaydın. Dün endoskobi oldum. Ön raporda tanı olarak bunlar yazıyor. Biyopsi sonucu 20 gün sonra çıkacak. Bu hastalığı olanlar var mı? İnternetten bakınca kötü şeyler okudum hep. Bilgisi olan varsa bilgi verse çok memnun olurum. Bugün öğlen aile hekimine de gideceğim ona da sorarım. Ama ben yaşayan varsa beni bilgilendirmesini çok isterim. Çok sağolun. Selam ve dua ile cümleten hayırlı cumalar 🤲💚