sdm30_ Bunun cevabını en iyi doktor verir,iyi kilo alımı varsa bence mamaya gerek yok. 2 bebeğim de de kullanmadım,çok istedim doktor gerek yok dedi kaldı. Göğüsler ise benim de ikinci bebek ve oğlum da ki gibi dolu dolu değil ama kilosu da yeterli olması gerektiği gibi olduğu için zorlamiyorum