Güzel anneler , 3 ay 4 günlükken atak başladı . 3 ay 29 günlük hâlâ devam ediyoruz . Perişan olmuş bir durumdayım , kızım da 4 gündür Viral enfeksiyon geçiriyor . Ateşi çıkıyor ara ara , uykusuzluktan bayılmak üzereyim . Tabi ateşi çıkıyor diye , kundağı da bu süre zarfında bırakayım dedim . Aman Allahım , hepsi iç içe geçti ve aşırı zorlaştı . Bu kundaksız yatmaya alışması ne kadar sürer ??? Bu arada ben gurbetteyim , baştan beridir bebeğime tek bakıyorum . Stresten uçuk, sivilce çıktı her yerimde . Biraz dinlenmek için , kayınvalidemden yardım istedim . Allah sizi inandırsın daha çok yoruluyorum , başka kayınvalidelere bakıyorum da… eşim , annesine diyor . Koyun gibi yatıyorsun , benim eşim napsın diyor 😔 beni destekliyor saolsun , çok stres yapıyorum . Bidaha kimseden destek istemeyeceğim!!! Çok yazık