Kızlar selam. Kızım bazen ( çok nadir oluyor) sanki boğazında bir şey varmış ya da nasıl anlatsam hıçkıracakmış gibi kafasını önüne eğiyor ama çok saniyelik. Ya da öğürecekmis gibi işte çok böyle spesifik anlatabileceğim bi hareket değil. Dün videosunu çekerken denk geldim doktora da göstereceğim ama sizce bu normal mi? Yani bebeklerin bu kafa hareketleri genelde normal diyorlar ama size de sormak istedim