mavigibibakti bi sey diyim mi benim kızda oyleydi. Yani tek bana değil aslında favori sevdiği bile yoktu. Hatta abartısız ilk bir yıl kimseyle samimi olmuyor diye anne olarak ben suçlandım. Neymiş insan içine cikartmiyomusum. Oysaki insan görürdü ama ten teması sarilma minciklama durumunu hala pek kabul etmez. Neyseeee. Ortalama 18 civarindayken anneyi başka kişilere tercih etme anneyi arama dönemleri çok çok az basladi. Suan tam 24 aylık kızım. Ve o kadar ama o kadar anne düşkünlüğü var ki anlatamam. Benim yanımda basbasayiz dix dizeyiz gene anne anne diye beni arar ister. Kucagimdayken kucağımda olmak ister gibi büyük bi bağlılık başladı. Kucaklasma yapar sarılır çok sık gördüğü kisilere ama ben kollarımı açınca kendini hooooop diye atan bi bebe haline geldi. Babası dahil kısıtlı yaklaşım sergiler. İlmek ilmek içinizdeki sevgiyi devam ettirin. Siz seviyosunuz değil mi? Tamm sevginizi göstermeye devam edin. Bazı bebekler temasa bayılır bazısı ise biraz öte git dercesine davranır. Son günlerde oyunlastiriyoruz yatmaya giderken. Kızımızı ben uyutucam diyorum esimd3 ben ben diyo ve 3 umuz arka arkaya odaya koşuyoruz. Dun aksam esim kazandı, (sözde) ben kaybettim size iyi geceler dedim. Kızım ise babasına git git git deyip knu yataktan kaldırdı, anne otuuuu diye beni yanına aldı. Sabredin o favori ebeveyn siz olacaksınız. Bu çok huzur verici ve aynı zamanda zor da bi süreç 😒😌