yakisiklinin_annesi Oğlumu emzirmeden kesiyorum ama bir anda değil kademeli olarak gündüz emmesini kestim ona alıştı akşam uyumadan önce ve gece istediğinde veriyorum dün sabah ilk uyandığında da keseyim dedim ona da başladım ama gece emmeye bir kere kalktı sonra sabah da bıraktığım için emzirmedim bunun için bir göğsüm taş gibi oldu sabahına akşama ateşim arttı baş ağrısı başladı artık oturup ağladım o derece şiddetli şekilde ağrımaya başladı uyumadan önce oğlumu emzirdim göğsüm yumuşadı ama hâlâ ateşim devam ediyor ağrı kesici içtim hiç bir işe yaramadı bu saate kadar titredim şimdi de ated bastı çok kötü oldum nolur nazar eden varsa sütüme nazar etsin şimdi ne yapmam lazım
sariniz13 yakisiklinin_annesi canım benim sütüme nazar etsin falan aman aman sakın bak öyle bişey kimse yapmasın sende dillendirme Allah korudun diğer bebeklerini emsiremezsin Gündüzleri istersen elle seni rahatlatacak kadar sağ duşun altında mümkünse sıcak suyla eğer baş ağrısı ateş devam ediyorsa hastaneye git mastit olma
busraulas yakisiklinin_annesi soguk lahana işe yarar genelde gögüs ağrısına mastite bide adacayı felan iç sütünü kessin bende emzirmeyi bırakıyorum bu aralar bugun 5. Gecemiz olacak 19 haftalık hamileyim oglum 15 aylık iki hafta önce Gündüzü bıraktırmıstım öglen uykusu ve gece uykusuna geçişte yada gün içinde çok huzursuzsa emiyordu şimdi geceyi ve uyku gecişlerini bıraktırmaya çalışıyorum
eylulevasilan yakisiklinin_annesi peki biz ilaç falan kullansak ya sütümüz bir daha gelmezse diye korkuyorum kızım 13 aylık ben gece beslemesini kesmeye çalışıyorum 6. Haftdayiz ama 4 gündür. Hasta mecbur gece iki kere veriyorum çünkü birşey yemiyor eski haline döner mi ne yapmma lazım
yakisiklinin_annesi sariniz13 atesim vardı biraz gün içinde am şuan yok Elhamdulillah ama göğsüme dokununca ağrıyor
sariniz13 yakisiklinin_annesi sürekli duşun altında masaj yap birde o bahsettiğiniz ilaç pek işe yaramıyor yani bende yaramadı sıkı sütyen giyin 3-4 saatte bir kendinizi rahatlatacak kadar sağın sonra sağım aralıklarını 5-6 saat yapın ama uzun sürdürmeyin rahatladıktan sonra bırakın
yakisiklinin_annesi busraulas Rabbim kolaylık versin sütü bitiren bir ilaç varmış onu aldım İnşeeALLAH onu kullanmaya başlıcam
busraulas yakisiklinin_annesi adaçayı azaltıyormus istersen onuda dene ben hamile olunca kullanamadım ben emzirmeyi azaltarak gittim hem mastıt olmuyum hemde ogluma ezşyet olmasın diye bide benim son zamanlarda azalmıstı yutkunmuyordu sadexe emzik gibi kullanıyordu ucunu sıktıgımda cok azda olsa gelirdi gelmemeye başladı
yakisiklinin_annesi busraulas ya benimkini aktif olarak süt için emiyordu oğlum yani baya biberonla süt içer gibi yeni doğum yapıldığındaki gibi süt olurya oğlum sürekli öyle emiyordu bende sizin gibi azaltarak başladım gündüzu bitirdik gece uykusunu ve geceleri bitirmeye çalışıyoruz ama o ilacı içtikten sonra gerçekten sütüm azaldı elhamdulillah
ebruli91 Doktora gidin isterseniz, sütün azalmasını sağlayan ilaç varmış, bir de sağım yapın memede süt çok biriktirmeyin ayni sorun olur,ama sağım aralıkları uzun olsun ,yavas yavas azalır
yakisiklinin_annesi sariniz13 elhamdulillah bende işe yaradı sütüm gerçekten azaldı oda bir içmeyle elhamdulillah ama psikolojim bozuluyor sütüm varken emzirsem mi diyorum ama bugün tam iki yaşına girdi maa hala emzirmeye devam mı etsem diyorum