Canım anne. İnan bana 2 3 ayından sonra uykuları da düzene girmeye başlıyor. Bende şuan 7. Aydan sesleniyorum hala daha 1,5 saattir uyutmaya çalışıyorum lakin o bağlanma hissi tam anlamıyla geçmiyor evlatlarda maalesef. Emziği elinle kendin tutmaya çalış elin oradayken ya hafifçe sallayarak uyut veya kucağında dene istersen. Haricinde devamlı memede kalması seni daha da yorar :/ birde destek olacak kimse yok mu yanı başında