ftmrdcccc _YanakReisinAnnesii ikinciye hamileyim şimdi ona da aynı olursa diyemezsem daha çok üzülürüm :)
bigemmom ftmrdcccc bende ismini söyleyemiyorum pek nedense garibime gidiyor ben koydum adını bide birine anlatırken kız uyuyor vs diye konuşuyorum😶🤦♀️
09dilek ftmrdcccc 30 yaşındayım annemde bize hiç kızım yavrum falan demedi onun için eksikliğini çok hissederim kızıma sürekli canım kızım bitanem falan söylerim bu da onu mutlu ediyor bence. Belki aileden gelen bişey ama zorda olsa söyleyin bence
mrsheisenberg ftmrdcccc aynı yaştayız dedim yirmilerin başında falan da mı diyemiyor. Bi süre zorla deseniz kulağınız falan alışır dersiniz bence