Arkadaşlar merhaba, kızım 11 aylık olmak üzere. 40 günlük olduğundan beri laktoz hassasiyetidir, hala geçmeyen kabızlığıdır, gaz sancısıdır falan derken tabii ki uyku denen şeyi unuttuk.
Gündüz zaten sürekli yapışığız, kucağımdan inmiyor, indiği gibi başlıyor ağlamaya. 2 uyku yaptırıyorum ama gündüz de çok sık uyanıyor ve nerdeyse o uyurken bile yanından ayrılamıyorum. 1. sınıfa giden bir oğlum var, doğal olarak o da ilgi istiyor, yemek istiyor, oyunu bile geçtim çocuğun ödevleri oluyor ona bile bakamıyorum yazık her şeyi kendi başına yapmaya çalışıyor çocuğum. Eşim elinden geleni yapmaya çalışıyor ama sabah 6’da çıkıp akşam 7’de evde oluyor ve ben o saatler aralığında zaten deliriyor oluyorum. Ağlama sesi beynimin derinliklerine işledi. Bi derdi mi var acaba diye de doktora gidiyoruz kontrolleri de iyi, kucağımdayken ya da ben yanında otururken sıkıntı yok. Son 1 haftadır akşam kaçta uyutursam uyutayım 23.30 gibi uyanıp gece 3e kadar uyumuyor. Işık açmıyorum, alt değiştirmiyorum uykusunu kaçıracak her şeyden kaçınıyorum. Emziriyorum, bırakıp emeklemeye ve yatağın üstünde gezinmeye başlıyor, oynamak istiyor. Şu an hala uyanık ve o kadar uykusuz o kadar yorgunum ki artık sinirden ağlamaya başladım eşim aldı uyutmaya çalışıyor. Mır mır sesi geliyor. Bildiğim her şeyi unuttum ve ne yapacağımı bilmiyorum, uyanma sorununu nasıl çözebilirim?