Sema345 Valla 13 bin₺ içime oturdu evin en güzel yerine yerlestirdim 😂 şaka maka inşallah pişman olmam bırakın makinede yıkamayı elde yıkamaya bile kıyamıyorum şimdilik kaliteli görünüyor ama tek dezavantajı kalabalık misafire uygun olmaması sanırım. Yine de aldım bidaha mı gelicem dünyaya diyerek. İnşallah memnun kalırım hiç kullanan var mı
BuzluKahve Sema345 13 vermişken keşke 2000 daha verip 6x olanı alsaydınız. Ben küçük setini kullanıyorum x3, zamanla maalesef sapı tak çıkar çizildi. Dün bakmıştım ben de yenisini alayım diye, onun yerine hava temizleyici aldım ne alakaysa😅
japonbebe Sema345 5 senedir kullanıyorum tefal seyi çeyize almıştım şimdi yeniden alıcam vok tava ve pilav tenceresi ama digerlerini çelikte seviyorum
Sema345 BuzluKahve hahahha güle güle kullanın😂 vermişken diye diye artıyor ya bence 3x de çok iyi dikkatli kullanılırsa. Simple cooktan bile aşırı memnunlar var cevremde
BuzluKahve Sema345 O da iyi tabi, benimki çizildi kenarları ama sanırım 8. Senesindeyim😬 makineye de atıyorum. güle güle kullanın.