merhaba burada böyle bir başlık açacağım gün de geldi daha dün gibi ilk doğduğu zamanlar…öncelikle buraya emzirme sürecimizi yazmak istiyorum hem fikir verenler olursa diye hem de fikir almak isteyen okusun diye. Bugün 1. Günümüzde aslında ben 1-2 haftadır azaltmaya başlamıştım ama geçtiğimiz hafta çok hastaydı sadece emdi ve bu süreçte çok kilo verdi. Yemeğe çok düşkün bir çocuk değildi ama artık neredeyse hiç yemediği için ve gece uykuları çok bölündüğü için bitirmeye karar verdim. ( Bunlarla alakalı sıkıntım olmasa daha emzirirdim.) 2 gündür memeye bay bay yaptığımızı artım daha emmeyeceğini anlatmaya çalıştım ve uykudan önce emzirdim uyurken vermemeye çalıştım ve emzirme süreleeini azalttım ( ondan önce hep emerek uyur gece sürekli kalkıp meme isterdi.) önce bolca sabır taşı sürdüm ama ona rağmen yine emmek isteyince yara bandı taktım caydırıcı olması açısından diğer türlü memeyi gördükçe ağlayacaktı.
- Gün
Keyfi gayet yerindeydi neredeyse günün yarısını dışarda geçirdim ama oyalansın diye eve gelince bir kaç kez meme sordu yara bandını gösterdim memede süt yok bay bay dedik ya sen büyüdün artık ama ben hep yanındayım dedim sürekli gece uyurken de 20 kere falan memeyi sordu son dalmasına yakın meme meme dediklerinin birkaçını duymamazdan geldim. Uyuymak için acele etmedim yatakta 2 kitap okuduk uzun uzun karanlıkta sohbet ettik oynadım ama yataktan hiç inmedi ve ilk defa ağlamadan meme emmeden uyudu hiç zormanmadım (maşallah ) bence bunda yara bandının ikna edici etkisi büyük. Şuan tek problem benim. Çünkü göğüslerim aşırı şişti ve acımaya başladı biraz elle boşalttım biraz soğuk yaptım sabaha ne yapacağımı bilmiyorum
Gün gün güncelleyeceğim.