Kızlar bugün kırkımız çıktı ben arada doğumdan sonra çok terliyordum geçmişti artık.dahiliyeye gittim hormonlar troit falan iyi dedi hangilejrre baktı nspti bilmiyoruz tabi biz. Ve 2 gündür arada terleme basit hateketlerde çok aşırı efor sarfetmeden terliyorum bazen terleyip üşüyorum bazen psikoloji mi diyorum sizlerden böyle durum yasayan var mi doğum ksynakli mi acaba normal mi?