Psikiyatriye gittim paxil verdi içmedim ne olur ne olmaz kardiyolojiye gittim holter takıldı orada da çarpıntı çıktı stres korku aninda ani hareketler yapinca falan hissediyorum yükseliyor nabzim doktor dideral verdi antidepresanla birlikte ama ben korkudan tabiki onu da içmedim benim gbi olanlar var mı ? Ben çok yoruldum ya gerçekten çok mutsuzum 🥹