Merhaba arkadaşlar
Ben zayıf olmama rağmen bekarken de göbekliydim ama doğumdan sonra daha çok göbeğim kaldı
Doğum yapalım 4 buçuk ay oldu doktorum ilk 2 ay korse takmak zorundasın demişti ama ben sıcaktan ve bel ağrısından takamamıştım. Şuan 54 kiloyum gebelik öncesi kiloma düştüm fakat göbeğim gitmiyor. Şimdi korse taksam etkisi olur mu ? Veya mekik çeken oldu mu