Evet tabiki o şekilde hamile kalabilirsiniz bunun için korunmanız gerekiyor süt kesinlikle korumuyor ona güvenmeyin ben Emzirdiğim halde düzenli adet gördüm . Kafanızda soru işareti varsa test yapabilirsiniz . Bana özellikle doktorum söyledi 1 seneye kadar adet görmemen normal ama bu hamile kalmayacağın anlamına gelmez dedi