Gamszbaykus37 Ay kızlar gümüş böceği var evimde ama bu aralar o kadar çok görüyorum ki ve önceki gibi küçük de değil büyükler acaba üreme dönemi falan mı anlamadım sizde de var mı? Bi ilaç aldım onu kullanacağım ama sabah sıkıp evden çıkmam gerekiyor bir yapamadım onu
Gamszbaykus37 Ay yok mu kimsede bu lanet şeyden bizde neden bu kadar arttı anlamıyorum ya lavamta yağı da kullandım
Retzja İlacı yapay zeka ile araştırabilirsiniz, detaylı bilgilendirecektir. Gümüş böcekleri kış aylarını, nemli, karanlık bölgeleri çok severler. Banyo gibi, giderler gibi.