Tatlican Hiç anlamıyorum saçma sapan ev sahiplerini. Kiracımız 6 yıldır oturuyor, biz söyledik sabitleyebildiğiniz her şeyi sabitleyin diye. Candan öte köy mü var, duvardaki delik alçıyla kapanır ama cana gelenin dönüşü olmuyor maalesef. Umarım öyle bir sorunları yoktur.