Anoniimss Kızlar merhaba bebeğime aptamil prosyneo kullanıyorum mama olarak ama çok gaz sorunu yaşıyoruz uyku bile rahat uyuyamıyor gazdan sizler kullanıp memnun kaldığınız mama markalarını yazar mısınız ? Özellikle gaz konusunda en iyi mama nedir sizce ?
maviportakal_ Anoniimss hipp kullandım ben memnundum ama kusmaya başladı mamadan mı bilmiyorum golden goat aldım henüz denemedim 2si temiz içerikli olduğu için denedim
cukurlutugcee Merhaba, 4 ay 20 günlük anne sütü hic almadı diyebilirim. Evolvia Nutriplus kullanıyoruz. Gaz kabızlık hiç yaşamadık çok memnunuz kilo alimimiz da gayet iyi.
murek Sma comfort kullanıyorum doğduğundan beri bağırsaklara özel yanı var gaz sorunu yaşamadık gibi bir şey