esma3222 daha vermedim bugün bi doktora gittim normalde alttan muayene edince ağrımazdı 2 3 saat ağrı çektim sonra sol kasıgım ağrıdı baya bi sırtımda batma bel ağrısı migde bulantısı oldu gitmeden önce gittikten sonra da neyse gittim dedi oladabilir olmayada bilir sprial yerinde duruyor ama şurda çok küçük bişey var kesin bişey diyemem dedi olamayadabilir dedi anlamadım yarın sabah gidip kan vermek en iyisi