Ben aile sağlığı merkezinde taktırdım sonrasında kontrole gittim doğru takılmış mı diye bir sıkıntı yoktu ona rağmen başka yöntemlerle de korunduk güvenmediğim için , 5 ay takılı kaldı çok sancılı geçiyordu adet günlerim ve kanamam çok fazla olduğu için çıkarmayı düşünüyordum , ben gidip çıkartmadan kendi kendisine düştü adetliyken