hicrettt bence 1 yaşından sonrada 0 vurmayın. Çocukta ailede çok etkileniyor. Ben 30 aylık oğlumun saçını hiç 0 a vurmadım. Aşırı saçlı doğdu zaten. Koreli bebekle bilirsiniz saçı öyle. Kaşının üstüne doğru keseriz 1-2 hafta içinde gözlere ulaşır ay bitmeden göz altına gelir 🫠 bize hala kestir diyorlar ama takmıyorum.
Sıfıra vurmak gürleştirmez sadece eşit saç çıkar. Şuan saçı nasılsa öyle olur. Ama 0 a vurduğunuz için koyulabilir saçı :/ bence kesmek istiyorsanız 18. Ay veya 2 yaş civarı bir tık eşitlenirsiniz.
Saçı güçsüz diyorsunuz bu sefer hiç çıkmaz :/