yigitmommm bebiş için soruyorsanız mamayla besleniyoruz biz, doktorumuz mamayla beslenen bebeklerde ihtiyaç çok olmadığı ve bir bulgu göremediği için vermemişti. 11. Ayda farklı bir doktor öneri olarak verdi. Yarım yamalak kullandık kullanmadım. Kan testinden sonra gittiğimiz doktor değerleri iyi, kullanmanıza gerek yok dedi. Yani toplasanız 2 hafta kullanmışımdır ama çok şükür iyiydi. Dediğim gibi mama etkisi olabilir.