yrnyrn061 açıkçası ben ilk 1 ay püre halinde verdim sonrasında yavaştan pütürlüye geçtim çünkü damağıyla eziyor zaten baştan alışsın istedim sonrasında zorlanmamak için. Ama yeni başladıysanız iyice ezerek verin ne olur olmaz. Şimdi tadım yapmak amaç zaten, 1 ay sonrasında eline verin mıncıklasın ağzına götürsün kavrama aşamasına geçsin, ama yanında durun gözetin. 🌸