buaklinerdenaldinnerden 19 aylık kızım ve inanılmaz meme bağımlısı nasıl kesicem çok zor geliyo bana sürekli meme istiyo bide meme diye bağırıyo elini sokup ucunu çıkarıp emiyo 😂
cakebabe buaklinerdenaldinnerden yettim yettimmm 17.5 aylık yaklaşık 10 gün önce kestim bak benim kızım kadar düşkünü olduğunu hiç sanmıyorum o kadar berbattı gece gündüz ben sürekli yatar pozisyondaydım kemiklerim sızlıyordu artık 10 gün önce geldiler bana bi anda kestim uyumadan önce son kez emzirdim sürekli ağladı o gece yarabandı yapıştırdım onu yer yutar yine emmeye çalışır sanmıştım açtı baktı bi dokundu şaşırdı tişörtümü kapattı 🥲 sabaha kadar uyumadık tabi yine ilk gün zordu ama ikinci gün çoooook büyük bi fark oldu 3. gün çok daha büyük şuan sıfır arada öpüyor o kadar o kadar korkuyordum ki ben bile şok oldum korkma o yüzden bu arada ilk iki gün çok kötü acı çektim sağmadım çoğalmasın diye en son ağlıyordum burdan arkadaşlar kalıp sabunu kesip ucuna koyuü sütyen giy dediler inanmadım ama denedim allah razı olsun onlardan sabahına rahat uyandım aklında olsun
Nurci buaklinerdenaldinnerden benim oğlumda 19 aylık ve asla 5 dk boş bırakmazdı beni hep meme istiyordu gece 10 defa kalksa emmeden uyumazdı ve tabiki iştahı da yoktu Salı akşam bir diş operasyonu geçirdim doktor emzirme sabah sütünü sağ at dedi o gece şansıma sanırım çok uyanmadı uyanınca salladım fırsat bu fırsat sonraki günde vermedim ve sanki çocuğum bu günü bekliyormuş gibi hiç istemedi emmek bu gece 4.gece bunu da atlatırsak tamamen bırakmış sayıcam
buaklinerdenaldinnerden aydint bende o aylarda kesseydim diye de düşünüyorum ama benim kızım dişlerini çok geç çıkardı ve meme gerçekten çok yardımcı oldu diş ağrılarında
lawyer35 cakebabe peki yarabandini görünce ilk tepkisi noldu ne dediniz o an. Sonrasında uykuya nasıl geçirdiniz. Mesela benim oğlum süt içerek uyur
buaklinerdenaldinnerden cakebabe ayyy kader ortağımm bende öyleyim sürekli meme de yaşayabilir kesinlikle her 10 dkda bir gelip meme diyo açıp emiyo hep yalandan helede gecelerii allahımmm sürekli sürekli kalkıyo park beşikten anne meme ağlıyo ne yapsam susmuyo memeyi verene kadar birde öyle içli içli ağlıyo ki sanki bişey yaptıkk ben şey okumuştum az az sağım yapınca meme rahatlarmış zamanla da kesilirmiş azalıp bende her sabah of yeter artık emzirmicem diyorum ama yine dayanamıyorum o kadar çok üzülüyorum ki o haline
efnanveannesi1 cakebabe ay içime su serptin teşekkür ederim benim kızımda 17 aylık aşırı düşkün memesizde uyumuyor cesaret edemiyorum bırakmaya , umarım bizlerin sürecide böyle çok zorlanmadan geçer
eozlem cakebabe benim oğlum da 17.5 aylık. Vermemeyi denediğimde kendini yerlere attı, kafasını duvara falan krize girdi adeta. Böyle absürt tepkileri var mıydı
Serifealya Benim kızım kendisi bırakmıştı ben diyete başladım sutumden ister istemez azaldı öyle olunca sütü beğenmedi galiba kendisi istemedi oylelikle birakti
buaklinerdenaldinnerden Serifealya ay keşke öyle bişey olsa süt gelmediği zaman bile ısrarla çekiyo çekiyo ne yapıyo ediyo o sütü getiriyo
cakebabe lawyer35 ben sallayarak uyutuyorum maalesef yara oldu uf acıyor falan dedim zaten dokununca garipsedi kapattı ilk gece uyusun derdim yoktu aslında hazırladım ona kendimi sallamak istediğimde falan attı hep kendini ama ikinci gün daha iyiydi
cakebabe buaklinerdenaldinnerden ya çoğu kademeli kes demişti ama benim kızım asla izin vermezdi ona çünkü bazen deniyordum meme uyumuş falan diyordum ortalığu yıkıyordu o yüzden dedim bi kaç gün uyumam ama kökten çözerim ki sadece ilk gece zordu ve benim kızım hiçbir şey yemiyordu sütten karnı sürekli gurul gurul doluydu şuan yiyor çok şükür üzülme konusuna gelince de ben hep bi bıraksak diye düşünüp duruyordum ama o gece gözümün içine baka baka mama diye ağladı saf saf o ağladıkça bende ağladım ama çok şükür pişman değiliö çok rahatladım gece uykusu acayip fark ediyor benim kızım 50 kez uyanırdı
lawyer35 buaklinerdenaldinnerden beni anlatmışsınız resmen yaa aynıyız birebirrr aynı durumu yaşıyorum napcaz ya 😢
aydint buaklinerdenaldinnerden 9 aylıkken ilk dişi çıktı, 1 yaşında kasık fıtığı ameliyatı oldu daha fazla sabrım kalmadı kestikten sonrada dişleri çıkmaya devam etti 16 aylık arka dişi çıkıyor,kestiğime pişman olmadın ne yalan söyleyim
hveme buaklinerdenaldinnerden benim de bebeğim 13 aylık hala dişi çıkmadı ve ben memeden kesmeyi düşünüyorum. Diş çıkarma sürecinde başka türlü oyalarım gibi düşünüyordum ama çok da kararsızım. Çok yoruldum ama sırf bu sebepten bıraktırmakta kararsızım
Serifealya buaklinerdenaldinnerden Allah yardimciniz olsun gogsunuze acı bisey süreniz yada tadını sevmediği birsey süreniz belki beğenmez bırakır
buaklinerdenaldinnerden Serifealya haşlanmış yumurtadan nefret ediyo ağzına değdiğinde ağlıyo onu sürmeyi düşündüm vallahi geçen gün 😂😂 bu aralar kendimde o cesareti bulamıyorum bi kendimi toparlıyim kararlı oluyim yapıcam bunu
Nazoo_00 Ben ruj sürüp acıyo demiştim, ama birden kesmedim tabi, akşamları iyileşti dedim emzirdim sonra akşamı da bıraktım
cakebabe efnanveannesi1 kesinlikle düşündüğün kadar zor olmayacak ben cidden aylardır erteliyordum korkumdan bi anda gelmeselerdi bende cesaret edemezdim ama hiiiç zor değil hemen alışıyorlar emin ol
buaklinerdenaldinnerden cakebabe bende gündüzü kesiyim gece devam ediyim diye düşünüyordum çok kararsız kaldım şimdi tümden kesmek çok yıpratır çok zor gelir
cakebabe buaklinerdenaldinnerden valla dediğim gibi 1 gece zorladı tabi her bebek farklı ben gündüz emzirsem gece yok desem tövbe ikna olmazdı
buaklinerdenaldinnerden cakebabe ay hiçbişeye ikna olmuyolar gerçekten kafaya koyduysa tamam illa emicek