Merhabalar 15 ocakta kızımın saçının tepe kısmında ufak bir açılma farkettim ve saçı çok fazla dökülmeye başlamıştı, çocuk doktoruna gittim vitaminlere bakıldı değerleri çok düşüktü b12, demir, d ve çinkoya başladık ama çocuk doktoru cildiyenin görmesini gerektiğini iletince cildiyeye de götürdük ve saçkıran dedi, ectopix s damlası verdi 2 ay boyunca kullanacağız. Bu yaşlarda böyle bir durum yaşayan veya tanıdığınız kimse var mı??