alpmila Mce bende arzum dreamtea var cok beğeniyorum misafirlerede hep onda demliyorum beğeniyorlar ondan önce awox vardı hiç begenmiyordum çayını
elisa2705 alpmila arzum dreamtea var üst kısmı cam olanlar patlıyor geneli siz ne zamandır kullanıyorsunuz acaba bende ona göre bu markaya bakayım
Brokolilim elisa2705 8 senedir cam kullanıyorum hiçbir şey olmadı Arçelik gurme çay makineside çok güzeldir 🤌🏻
alpmila elisa2705 2 yıldır kullanıyorum hiç sorun yaşamadım benim daha önceki de camdı awox marka onu da 4 yıl kullandım camlarında bi sorun yaşamadım