baltanemm hanımlar yaklaşık 7.08 aydır kullanıyorum çok da memnunum fakat yeni taşındım eve büyük geldiği için çok uygun fiyata satıyorum üç kademeli yatış özelliği var tepsisi yıkanıp çıkarılabiliyor yedek tepsisi var ayak desteği var emniyet kemeri sağlam çalışıyor ürün sapa sağlam sadece kademeli olarak aşağı indirip yukarı çıkartamıyorsunuz ama o özelliği de ben normalde hiç kullanmadım çok memnunum fakat hem bebeğin büyüdü hem de yerim dar