Bizi 10 günlükken buldu abisi sayesinde doktor hergün kontrole çagırdı ilk gün rötgen filan çekildik hergün hastanede burnu yıkandı temizlendi ben temizlesemde asla yeterli gelmiyodu temizlenip tekrar doktorun yanına çıkıyoduk sırtını dinliyodu geri eve geliyoduk hergün bu şekilde ilerledi fizyolojik yazmıştı bide hava makinesiyle onu veriyodum daha tuzluymuş galşba o yazdıgı gün içinde sürekli burnunu bende temizliyodum bu süreç bir hafta kadar işledi hergün hastanede burnu ek temizlendi çok şükür cigerlere filan inmeden bol emzirme sürekli burun temizlemeyle atlattık hergün görme sebebide küçük oldugu için riske atmamaktı doktorun takibiyle ilerledik bi doktorunuzla görüşün ona göre ilerleyin ben çok korkuyodum abisi agır atlattı domuz gribi gibi bişeydi hepimizi mahvetti çünkü doktorda kötülerse yatış veririz diodu ama çok şükür ciğerlere inmedi doktor takibi kesinlikle çok önemli şimdiden geçmiş olsun 🤲🏻