Oğlum 1 yaşına girmek üzere. Şu ana kadar 8 diş çıkardı. Diş çıkarma dönemlerinde ara ara ateşi olurdu fakat diş çıktıktan sonra rahatlar, ateşi de azalırdı. Bir süredir geçmeyen bir pişik sorunumuz vardı, mantara çevirmişti. Travazol kullandık, şu an düzeldi ve toparladı.Son 1 haftadır ise gece gündüz geçmeyen bir ateşi var. Ateşi 38’i geçmiyor. Pazartesi günü doktora götürdüm, tahliller yapıldı ve her şey normal çıktı. Enfeksiyon olmadığı söylendi.Aklıma şu takılıyor Acaba köpek dişleri mi çıkıyor? Çünkü ağzının içi alev alev gibi, çok sıcak. Bu durum dişle ilgili olabilir mi? Yani diş çıkarırken bu kadar uzun süren ateş olması normal mi? Böyle bir durum yaşayan anneler var mı?Doktorum net bir şey söylemediği için ister istemez endişeleniyorum.